Tisdag

Godmorgon :)

För mig har det dock inte vart en god morgon.
hade världens migrän igår kväll, så somnade vid sju
sen vaknade jag halv tio och somnade om igen.
Vaknade i morse och hade fortfarande ont.
Är den där jävla pstavens fel.

Är ingen skola för mig idag iaf :)
fick plugga hemma idag eftersom vi har grupparbete.
så jag och flickorna ska åka ner på ett cafe och sätta oss
och plugga lite, sedan är det medelpass med hannah halv 5,
och ridning efter det. Så chansar väl att jag är hemma vid 8 eller nått..
Men det är mysigt att tillbringa kvällen i stallet, även om marcus hellre
skulle ha mig hemma. haha, stackarn.

- Nej nu ska jag kika våra bästa år igen,
bloggar ifrån stan sen :)
pusssss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV:tack, jadu det vet jag inte ens själv vad fan han håller på meed, men det är slut iaf.. <3

2010-03-30 @ 11:24:10
URL: http://mathildaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0