Svenskatal

Förlåt att jag inte har uppdaterat någonting i helgen. blev bara inget.
Men iaf, nu har jag gjort det. Jag har haft mitt tal .
och det va nog längesedan jag mådde så dåligt, fyfan.

Va nära på att gå in och kräkas före , och sen när jag stod där
så darrade hela papprena och allting. hatar det verkligen,
men nu är det gjort och de är jag glad för.

Igår så var det ju tävling med, men gick ingen bra.
16 fel i 1.20, alltså  4 nedslag.
först på 1an, sedan 3an och 4an som va en kombination och sen 5an.
jaja. Idag blir det bara lite skritt med moa på kvällen :)

Ifredags hade jag och tjejerna megamysigt :)
Först va jag och hannah på stan och shoppade massa sedan hyrde vi film
med carro och åkte hem till mig. Satt och snackade massa skit och sedan
kollade vi på bröllops fotografen , sen gick vi till tom en sväng och sen
hem och snackade mer skit och åt godis. Sen tog carro 10 bussen hem och då
gick jag och hannah till tom där han marcus och ewe va. trevligt
sen tog hannah 12 bussen hem ich marcus kom till mig.

och i lördags va jag och marcus barnvakt på kvällen.
också bastade vi .

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0