Svenska tal

Just nu sitter jag och skriver svenska tal med musik pumpande ur
högtalarna. Men jag kan väl inte påstå att jag gillar att skriva det, 
om jag visste att det skulle lämnas in, och inte läsas upp för hela klassen..
då skulle det gått kanon bra ! för jag kan skriva, det vet jag, men att snacka..
det är jag väl inte vidare på.

Och dom man pratar med säger bara " men tänkt att du är ensam, det är bara du och dina ord"
men hallå ? alla andra då ! 
jag vet ju att det sitter 25 st där inne och bara glor och lyssnar.
näe hua. 
och det man skriver kan låta så bra på papper men sedan när man väl står där 
och pratar då låter det ju hur töntigt som helst ju !

Vi får väl se hur det går :)

- är det ingen som har nå bra tips som man kan tänka på när man står där uppe ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0