kungsbeeeerget

Goddagens kära läsare :)
idag har det varit en lung dag, mamma har jobbat så har vart hemma med hundarna.
igår var ju jag som sagt på bio med anna ( marcus syster ) och såg prinsessan och grodan.
Den va väl ok, men disney har ju gjort bättre filmer iaf.

Och imorgon ska jag och carolineA till kungsberget, igen :)
ska bli askul ! träninsvärken försvann ju nyss i från söndags 
så det är ju bra att skaffa sig ny, eller vad säger ni :) ?
imorgon har jag iaf kameran med mig så det blir en massa roliga bilder, 
kan ju gissa på att det bara blir massa flum :'D 

- Nej, nu ska ta och fortsätta städningen med mitt rum så jag blir klar någongång. 
hörs sen . kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0