i skolan

Just nu sitter jag i skolan och är helt slut !
är helt borta i huvudet, så jäkla trött.
Tänkte berätta lite snabbt hur dagen igår va :)

04.25 ringde klockan , hyffsat död. hade sovit i ca 4h då.
05.00 åkte hemifrån till skolan och mötte upp carro
05.30 då gick bussen ifrån skolan, sov ca två timmar då, sen va det kisspaus i mora.

vi kom fram i Trysil vid halv 11, och va ute i backen till 11
sen åkte vi hela dagen. Va grymt sköna backar, aslånga också!
bussen gick hem halv 5 igen och runt 7 stannade vi på McD i mora och käkade.

kom hem vid halv 11.  Tänkte slänga in bilderna men hittar fortfarande inte
kamerasladden ;)

Ikväll kommer marcus till mig också ska vi kika lite film eller så,
jag kommer väl somna ja ?
och imorgon ska jag rida på förmiddagen, sen åka in till boulongerna med hundarna
och sedan på kvällen ska min familj över till marcus och käka :)
blir mysigt de.

nu ska jag försöka fatta lite sedan gå till gtc och köpa glass med hannizzzzh.
hörs sen ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0