Go' kväll

hej kära läsare. 
Förlåt för dålig uppdatering idag, 
men liksom.. vem vill va inne i detta underbara väder ?!
- inte jag iaf.
Har varit ute sen 11 idag ungefär , helt underbart !
först så åkte vi lite bob efter 4hjulingarna och sånt, och 
bara mös i solen. Sen gick jag över till stallet och red lasse lite 
och putsade inför imorgon, för då är det tävling. 
I åsebo tror jag det hette. ligger iaf någonstans utanför Avesta.
Kommer en tjej och kollar på lasse då med, så för ciccis skull hoppas vi väl 
att de går bra, men för mig hoppas vi att de går dåligt ;). haha. 

Lovade ju att jag skulle kasta in alla sjuka bilder ifrån kungsberget i torsdags med, 
men så blev det ju inte.. för min kära kabel är borta :(
men ska leta lite mer, för någonstans i röran lär den ju va, eller hur ?

Nej, nu ska jag kika lite på melodifestivalen, kanske ?

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0