Kvällen..

jadu, kvällen igår var ju sådär.
Började skitbra här hemma hos mig med hannah,
humöret var på topp och allt. Sedan kom kev hit ett tag
och jag och marcus drog till roof som tagit studenten och fira
han lite.

Sedan tog jag, hannah och kev 6 bussen till stan och sedan vidare till simon,
där allt också började bra med lite ölspel och sådant. Men sedan började allt
spåra tack vare en idiot. Tack för den.
löste sig lite, sedan började det igen. Så då drog jag, hannah, kev & jonte mot stan.
Att gå ifrån fridhem till stan i högklackat är någonting som jag aldrig kommer göra om.

Strosade omkring lite på stan, sen åkte ja hem.
Det regnade, jag va arg och allt var dåligt då.
lika bra att åka hem då.

ja, det var väl en snabb genomgång om min kväll.
Hoppas att alla andra hade en bättre än mig iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0