JOBBJOBB

Go'kväll.
idag har ja inte gjort ett piss känns det som.
igår var det iaf en slapp bakisdag.
Hannah kom vid halv tre tiden också käkade vi chips och dipp
och snackade massa om fredagen. sedan drog hon med tio i 6 bussen,
och vid halv 8 kom carro och chillade massa med mig. <3
Hon drog vid halv två typ och då gick ja och la mig.

Gick upp vid 11 imorse, var över till marcus en sväng och hjälpte hans
mamma klippa klorna på deras kaniner, också la hon om handen på mig igen.
sen har ja suttit hemma och slappat.

ikväll blir det lungt med tanke på att det är jobb som gäller imorgon.
Ska jobba en vecka på skolan, som " lärarassisten" på deras sommarkurs.
Blir nog skoj det, antar jag.

Nej, tänkte bara uppdatera mig lite.
vi hööööööörs.


happie girlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0