COME ON TIGER, VISA OSS HUR DET SKA VA

 Just nu är ja opepp på allt. Allt känns fel. Antar att jag är i någon tråkig svacka.
Sommarlov vill ja har också, åhh !
Kan inte sova på nätterna, bara ligger och glor upp i taket eller in i väggen.
är ju inte jättebra att somna mellan 02.00-02.30 varje kväll och sedan ringer klockan
06.15. Fattar inte vad som hänt, jag som alltid har varit en morgon människa.
Det är ju iofs fortfarande, men man ska inte vara båda. iaf inte jag.
Förut hade ja alltid jättelätt att somna, kunde typ inte ens kolla på en film
utan att slockna.

Nej nu ska jag inte gnälla. Återkommer när jag är gladare..
Det är iaf tur att jag har min älskade bästavän hannah forsmark.


Kommentarer
Postat av: hannah

ja älskar dig!

2010-06-17 @ 00:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0