TUNG DAG

Ja, denna dag har ju varit allt annat än enkelt. Har grinat till och från hela dagen. Just nu svider det i ögonen och huvudet värker. Men jag måste få grina om jag ska komma över saker, och har man haft ett djur i 5 år ( skrev fel när jag skrev 4 ) så är det inte lättast att bara släppa tget när det hastigt lämnar dig.

Men nu är dagen över, och det var väl troligen skönast för honom att få somna in och inte må dåligt mer.
Men nu mår ju jag dålig ist :( och jag tycker så synd om dom andra två, dom har knappt ätit någonting idag, 
dom bara sitter och ser ledsna ut, stackarna.

 


Kommentarer
Postat av: sabina

ush ja de är aldrig lätt att skilljas från dom man tycker om =(

det vore ju konstigt om man inte blev ledsen, de är ju bara ett bevis på att man har ett hjärta =)

Hoppas allt är bra med dej och att du har en toppen sommar! kram

2010-07-05 @ 11:48:59
URL: http://calibera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0