ÄLSKADE ÄLSKADE, R.I.P





sista biden tagen igår.. när han verkade vara på bättringsvägen.

SAK VÄL FÖRKLARA LITE OCKSÅ..

En av mina tre kaniner har vart liet små dålig ett tag, haft lite svårt med bakbenen och så.
men igår när han var ute på gräsmattan hoppade han mycket och fort och fick nåra race
och han hoppade hinder och sånt, så jag trodde att han va bättre, för han har börjat få vitaminer.
Sedan imorse gick jag med mamma så jag tänkte att jag går till kaninerna när jag kommer hem, för
dom brukar alltid sova när jag kommer ut tidigt.

Sen när jag kom hem så går jag ut till dom och då sitter kicki och lillen nere i ett hörn
och dogge ligger framför dörren helt vriden, med massa ryckningar och skakar, tog upp han och
skrek på mamma och försökte på nått vis vrida tillbaks huvudet.. la ner han på gräsmattan men då kastade han sig bara. :( Och de va så hemskt :( och när vi skaffade dom pussades dom jättemycket, genom att slicka, men sedan slutade han och har inte gjort det på ett år typ.. men nu gjorde han det.. som att han fattade att han skulle försvinna.

Förlåt om jag låter barnslig, men jag hade haft han i 4 år, och han var världens mysigast!
Då är det ganska så jobbigt när man hittar han halvdöd och sedan tjugo minuter senare är han bort.
Vi tror iaf att han fick en hjärnblödning.

kommer sakna hans gosiga ansikte när han alltid skulle ligga under min haka eller mitt hår :(

RIP älskade älskade Dogge. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0