When i grow up... tralalal


idag fyller caroline 18 år.
väldans massa grattis till henne =D

Igår hade jag lite myskväll med mamma, ett tag iaf :)
vi kollade på film och åt grönsaker med dipp, ( + liiite chips ) ;) haha
också kollade vi på sommaren med gööööran.
sen kom marcus, också skulle vi kolla på en annan film 
som vi hade hyrt, Gamer. Totalt världelös.
iaf de jag såg. 

nu är marcus och åker skidor i skb ( skjutbanan ) uppe i skogen,
mamma och pappa är och hämtar kött och jag gör inget (:
ska nog gå ner och kika på dannes hockeymatch sen tror jag.
sen ikväll ska jag och marcus på snabba cash.
iofs så har vi redan sett den när det va lucia movie night, 
men då visade dom den sist och de va vid 5 på morgonen 
så vi va gaaaanska död ;) jag såg typ hela men minns typ inget,
och marcus såg en kvart i början :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0