Trötter

Usch vad trött jag har vart hela dagen idag.
somnade ganska sent igår för jag och marcus
låg och kollade på johan falk.
och sedan ska man upp halv 7, det va
definitivt inte lockande !


Vi hade ju som sagt ingen svenska idag.
Eller vi hade ju det, men utan lärare.
men jag antar att de inte va många som gjorde uppg. ;)
men de va iaf jag duktig och gjorde.
jag orkar verkligen inte ha massa grejer som
ligger och måste göras. så varför inte göra dom på en gång ?
Det tog mig ca 20 min att göra dom.

Var lite orolig över en av mina ninnisar igår ( kaniner )
för han såg helt slapp ut i bakbenen och sådant när han
hoppade, så började fundera om de va nån kaninförlamning.
men han är lite bättre idag, men fortfarande liiiite vinglig
när han skuttar. hoppas det inte blir nått med min prins bara :(


- nej nu ska jag kika lite tv sen ta en promenad med mina vovvar.
mamma och pappa åker ner på dannes träning så ska försöka få
hit marcus i tid så vi kan kolla film :)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0