totto

jadu, man vart ju inte skittaggad på att ut och rida i -20 grader.
men så är det :)
red igår också. men det blev bara en lung tur mot hille med skritt och lite trav.
( han va i RH dagen innan )
idag va det dock ingen lugn tur.
jag fattar inte hur hästen kan ha så mycket energi.
red först upp i skogen och trava han, men de va inte sånt 
bra underlag för han snubblade bara hela tiden.
så då red jag lite på dom plogade vägarna ist
också gjorde vi lite skänkelvikningar ist för att sätta han i arbete.
cicci skulle longera han lite sen så därför red jag inte så länge.

Ikväll ska jag och m på bio.
ska se Avatar, nån som sett den ?

har iaf hört att den ska va bra :)


Kommentarer
Postat av: hannah

mjo ;P men har läst boken och många säger att den är MYCKET sämre än boken :P och då är han ju grymt mycket snyggare och sexigare i johan falk filmerna ;)

2010-01-05 @ 17:31:45
URL: http://intealls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0