kasselikass

Förlåt för helt kass uppdatering.
Har inte haft lust, börjar tröttna lite på bloggen faktist.
Igår va jag hemma ifrån skolan. hade asont i huvudet.
ikke bra. sen på kvällen red jag lasse.
först red jag runt lite i byn och travade lite, men han va så pigg
så red hem igen och red runt hagarna ist där han kunde galoppera lite.
det gick ganska bra, när han väl hade blivit lugn ;)

Idag började jag i skolan 12.45, de va skönt !
va bara där till typ halv 3 sen fick vi sluta. 
så då åkte jag ner på stan med carro 
och handlade lite. Blev bh+trosor ifrån cubus,
jeans leggins ifrån bikbok och en tröja i från gina.
ska nog in i morgon igen och köpa jeans + sola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0