Jobbig kväll

Var ingen bra dag i går. usch.

Började 12.45, så tog tolv bussen till skolan.
fick ont i huvudet när jag kom hit.
sen kom pappa och hämtade mig kvart i 4.
åkte hem och åt lite sen la mig,

Sov från typ halv 7 till halv 8
sen va ja upp och spydde ett par gånger
sen sov mellan halv nio - halv 11.
Vaknade när marcus kom och la sig .
sen va vaken mellan halv 11- 03.

Var död imorse.  Migrän är ju super kul, verkligen.



Gick till skolan imorse, slutar halv tolv satt.
+ att vi har börjat på en ny kurs så ville inte missa första lektionen på den.
Sitter och installerar kubuntu nu. 59 min kvar, skitkul.
har ingenting att göra direkt ;)

Sen ska ´jag hem och sova en sväng, elelr iaf vila ett tag.
helt slut känns det som.

-Nej nu ska jag göra nått annat :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0