Innan mörkret faller..

Idag gick det ganska så bra på elektronisk grundkurs faktist !
det går bättre för varje dag i allafall, och de känns bra.
har alltid haft problem på Thomas lektioner, kanske för att
det är grymt tråkigt och jag troligen aldrig kommer få någon som
helst användning för. Men nu funkar det, troligen för att ja själv har börjat
insett att jag måste ta tag i de ;)

Var på framtidsmässa idag med i GTC,
men de va ingenting för mig.
Var inga roliga företag eller nånting där direkt.

Nu på em har jag bara vart hemma med
maaarcus. Vi har inte gjort någonting speciellt :)

imorgon ska jag till tandläkaren :(
och jag är 110% säker på att hon kommer gnälla
för att jag har slarvat med tänderna säker..
och jag har ju ett problem.. jag har en sån liten mun
så jag lär ha barntandborstar, HAHAH.
eller typ xs-small :( för annars kommer jag inte åt
på tänderna längst in ;)
också är ja jätterädd att ja ska ha ett hål och måste laga,
för jag har aldrig fått göra det någongång =D deni !

Nej nu ska jag göra något vettigt, vad de nu kan va =)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0