hooome sweeet hoome

älskling, jag är hemma !

ja nuså. är jag hemma efter några härliga dagar i lofsdalen.
var verkligen ett asmysigt ställe!

stugan var toppmodern, då den va helt nybyggd.


på tisdagen kom vi dit vid tre tiden typ.
så tog det lungt och käkade :)
sen på onsdagen åkte vi och köpte liftkort sen åkte hela dagen .
det va asskönt för stugorna låg typ exakt vid liften, bara 25m
ifrån så man behövde ju inte ta bilen eller nånting :)

Va jättefint väder på onsdagen så då åkte vi mycket.
men sen tors & fre var det dimmigt, blåsigt och lite snöigt
så åkte inte så mycket.
och på lördagen var det jättefint, men dock -20 :(
men jag och marcus åkte nog i allafall 3 timmar.
sen på em åkte vi till ett aktivitetshus som låg vid backen
där anna och erik lekte och sen spelade vi alla bowling. 
jag kom tvåa ;). 

och jag hade lite otur med kamerna.. 
den dog efter 1 kort och jag glömde laddaren hemma :(

sådär såg det iallafall ut. ( backarna är större än vad det ser ut där )

- nej nu ska jag kika på våra bästa år som jag missat över en vecka.
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0