helgen

Förlåt för dålig uppdatering under helgen,
har inte hunnit :)

i allafall.
ifredags kom roof, gustav och tom till marcus också kollade vi på film.
upp och prome night blev det.
Dom drog vid två och jag och marcus la oss vid halv tre-.-

På lördagen åkte vi ner på stan en sväng och letade presenter till danne.
hittade nå axe grejer och två t-shirts.
sen åkte vi hem till marcus och käkade och spelade xbox och kollade på
scary movie (x

På söndagen hade jag lite stalltjänst.
gick dit vid tio och mockade och fixa hö,
sen red jag en sväng men det va så jävla kallt
så det blev inge läng. och för övrigt va lasse aspigg.

Sen hem och duscha också kom det massa gäster under hela eftermiddagen.


IDag har jag sovmorgon, börjar kvart i ett men ska upp nu så
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0