gamla tider

Tänkte slänga in lite gamla bilder,
några är ifrån -07 =D
enjoy !


jag och carro, ja datumet ser ni ju själv

jag och julia, också 07

frida och jag ='D den här är nog från 06.. ?

jag dec 07

julia och jag :)

HAHAHA, vill inte ens veta när den är tagen :'D

bönan med skolan. jag hade glass runt munnen ;)

julia när vi tältade ='D


nyår o7/08

puss på hampus, 07 någongång

skum och laser i andersberg jan 08

samma

julia och jag i bollnäs

hahahah,

haha tjejmys hos emma

haha jag och carro,
väääääääldigt längesen

haha min sötis

hahahaha, jag kna inte sluat skratt a :'D

en till snygg bild :'D

hos sanna

den här vill ja inte ens lägga ut igentligen, men vafan :D
är ju aaaslängesen :'D ( och nej, jag gick inte ut sådär )

jodå, man blir fin av kladdkaka:)

skolavslutning i 7an


och nu börjar bdb lagga och days börjar igen
så pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0