troligen bara jag som klarar det..

Ja, igår då så var jag nere på ica och fick mina papper påskrivna om
apu:n.  Kom hem, la dom någonstans, såg dom och la dom någonstans
igen. skulle upp i morse och hittade inte på dom. Vände upp och ner
på hela rummet, hann nästan inte äta någonting, fick i mig lite yoghurt.
Men inget papper. Så tänkte jag att ja ringer till ica när jag kommer till skolan
också får hon säga adressen och allt sånt som ska skrivas på också lämnar jag in de.
men när jag ringde, så var min handledare ledig. woho.
men jag fick åka in med det på måndag, så pappa får ta med de då ;).

Iaf, sitter på engelska nu. Mår inte alls bra, världens huvudvärk och mega ont i halsen.
och jaa mamma, jag vet att du tycker att jag gnäller nu ;)
nu ska jag lyssna på Lennart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0