Godmorgon!

Ligger hemma i sängen nu är är.. SJUK.
liksom, varför måste det komma när man inte vill de ?
kunder de inte kommit förra veckan. näädå.
jaja.

iaf, var ju ett tag sen jag bloggade ordentligt tycker ja,
så tänkte köra en liten uppdatering för dom senaste dagarna.

I fredags kväll så var jag in till stan med caroline och fikade
lite och bara pratade massa skit :) myspys.
sen på natten kom marcus till mig och mös vi :D

På lördagen så red jag lasse, det gick bra.
men det finns ju typ inga vägar att rida på nu.
eller det finns ju, men inga bra.
skogen är helt världelös att rida på, dom bara går igenom heeeela tiden.
så vi red mot hille så han iaf fick trava av sig lite.
på kvällen va jag hos marcus och bastade och hade mysigt.

På söndagen gjorde jag inte så mycket. Tog en långpromenad med viola,
asskönt. sen vare slappt hela dagen.

På måndagen var de första dagen på apu;n.
är nere på ica strömsbro. helt okej :)
på morgonen fick jag sortera cigg och en sitta lite i kassan,
gick kalasbra. sen var det lite varor och sånt som skulle fixas.

typ samma på tisdagen och onsdagen.
nu ska jag vila lite . kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0