what goes around..

Morning!
Var duktig idag och gick med mamma på morgonen! vuxenpoäng till mig.
Nää, men har ju börjat med bantningspiller ( haha) så lika bra att man rör lite extra på sig då ;)
Nu säger ja inte att jag är jättetjock och verkligen måste ha dom. Men visst har ja några kilon för mycket
som ja gärna vill ha bort, och om det finns lite skjus på vägen varför ine ;)

Idag ska ja färga håret, äntligen.
Blir rött igen. Eller rödbrunt.
Fixar lite bilder på det sen.

Har tänkt på en sak.. jag är ganska duktig på att knäppa bilder, men sämre att släng upp dom här ;D
har en mapp som heter "bloggbilder" där jag lägger in alla nya som ska upp här.. är säkert runt 150 stycken..
haha . Fotade iaf kaninerna lite igår..
MEN.. min skärm på kamerna har ju gått sönder så jag ser ju inget när jag knäpper.
försökte iaf igår.. men alla bilder blev inte så bra men slänger upp några senare :)

Blev ett weird inlägg nu. Men aa
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0