tja tja bloggen

Godmorning sunshines!
Hoppas eran dag har börjat bra?
Min började visst väääldigt tidigt idag :(.

Idag flyttar jag som sagt in igen, eller hem.
Tragist. haha.
Lite skönt att slippa laga mat och diska och städa och allt det..
skulle ha anställt någon. Får nog göra det till nästa sommar ;)

Idag ska som sagt det allra sista in i mitt rum igen.
och marcus saker hem till han.
Det känns fasiken som att vi skiljer oss, eller tar en " paus " typ.
Men tur att vi inte gör det dåå ;).

Imorgon börjar skolan på riktigt också.
Men startar med sovmorgon ( heheheh) och sedan estetisk verksamhet (?).
Är det någon som vet vad det är så får dom gärna förklara för mig.
Eller ja vet att det typ är bild, musik och teater och sånt där tråkigt...

Nu ska ja keep on looking @ Jim's värld.
se u later.
pusssss


min fina sessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0