puss

sooo not O-K blogging today.
- Men vem bryr sig liksom ;)? inte ja iaf... hehehe

skolan idag iaf. please kill me. redan trött på skiten.
Men det är bara ettt år kvar, så bara att kämpa in i det sista.
Gick ju till 4 idag, eller okej.. jag och hannah är ju kung ( som dom ända i våran klass)
så vi fick ju sluta tidigare ofc.
bara att slå på extra charmen..


Har iaf jobbat med PA hela dagen ( PA= projektarbete)
bara för att jag också vill låta som en "storbloggare" ska ja vara lite hemlig
och inte berätta alltför mycket. Men kan ge er ledtrådar..
jag är vd, jag är ansiktet utåt, vi ska ha visitkort, möten.
Mer kan ja inte säga för min maneger... :( hon låter mig inte berätta nått... * snyft*

ska mysa med Mr. M nu :*  ni vill gärna veta vem det är va?
men  jag lär få ha ett privat liv också.

xoxo.



För alla er som inte fatta så är jag sjukt trött därför blev det ett " drivinlägg"
nån som kan gissa vilken bloggerska? heheheheh
Den som gissar rätt får en länkning. HAHAHHAH

fan vad ja vill sova



Kommentarer
Postat av: Hannah F

hahahah du är ju efterbliven du.



/projektledaren

2010-08-26 @ 21:52:59
URL: http://makesense.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag trodde ett tag att du fått en hjärnblödning..

2010-08-28 @ 09:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0