KI BOX

På torsdag ladda ja inför en av friskis mest jobbigaste pass.
ki box.
jag och hannah har vart på det en gång förr, det första passet vi gjorde där. hahah.
Vi dog nästan. iaf jag.
nej men det blir nog kult. Fyllde ju på mitt kort idag, så lika bra att använda det väääl.

Imorgon är det heldag som gäller för mig!
lokala nät B kl 09.00-12.00 sedan PA 13.00-14.00
hoppas boggis är snäll och tar det lungt på LNB.


Har inget mer vettigt att skriva.. inte dirket för att det över har vart det.. men men ;)
slänger väl upp en dagens


Dagens frukost: toast
Dagens motion: killing machine ( orbitrecken) 
Dagens väder: Helt O-K
Dagens låt: non
Dagens sämsta: att mina pengar börjar ta slut
Dagens bästa: haha för töntigt för att ens nämnas
Dagens måsten: sova
Dagens plan: sova?
Dagens ont: halsen
Dagens mående: duger
Dagens klädsel: leggings och tunika tiiep
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens materiella vill ha: ja inte torsdag iaf. hahah nej. eller jio
Dagens längtan: helg
Dagens fundering: varför apelsiner är gul?
Dagens beroende: -
Dagens tråkigaste: sista lektionen. haha 




viola hälsar godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0