imorgon

... fyller ju förfan jag 18!!
Men det blir dock ingen rolig dag..
Pappa är i uppsala, han kommer hem på em men sen sticker han iväg med
danne och kommer hem 11. Mamma jobbar till nio, marcus jobbar och carro har tävling..
jag dååååå? jaja. Marcus skulle bjuda mig på middag iaf!

Sen blir det lite partaj på lördag, då firar vi mig ist :)
så då sätter vi upp partytält också kommer det ca 30 pers. kommer bli GR8 det!
Satt igår och satt ihop en spellista med carro.. men ni som ska komma kan ju skriva några
låtar ni vill ska vara med! :)

Nästa vecka börjar ju skolan igen. Vad tycker ni?
jag vet faktist inte vad ja tycker att det ska bli. Visst ska det väl bli lite skönt att komma tillbaks till vardagen..
men den här sommaren har vart så weird med våran klass.. vi ääääääälskar verkligen varandra. eller inte. eheheh

jaja. är ju iaf ca 1½ vecka kvar för mig ;) Danne börjar imorgon, carro nästa måndag och jag nästa torsdag!
känns bra, känns bra!

- nejfan, nu börjar days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0