Härliga svenska sommar!

... ELLER INTE. Shit har verkligen ösner sen igår kväll vid 6 tiden.
Rinner liksom efter vägarna. usch.

Just nu ligger jag i sängen och kollar ANTM, har även hundarna bredvid mig :)
Tror vi blir liggandes här heeeeela dagen.
Ska nog även åka iväg med mamma en sväng och handla lite inför lördag.
ÅHHH. det ska bli så kult! Massa trevligheter med bästa vännerna och släkten.

Nog om det.
Måste berätta hur underbar min pojkvän är!
Fyllde ju somsagt 18 igår ( woho)
och han har köpt en systemkamera åt mig! Nikon D3000.
Vart så glad så jag nästan började grina. hahaha

Som sagt, han är bäst!

Vi firade mig ingentign igår, ingen var hemma /:.
Därför fixar vi en större fest på lördag också firar vi mig då :)

Nu ska ja fortsätta gosa!
kisses



Där har ni kameran :)

Kommentarer
Postat av: mellis

sån har jag med! :D

2010-08-25 @ 19:45:43
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0