Första dagen..

.. SOM 18!
" HEJ, michaela larsson.. 18år!" - känns bra sådär att säga liksom.
haha nej. men det är kult.
var ju förövrigt ner på konsum nyss och tog min köpa-snus-på-konsum-oskuld :)
Tröck upp legget i ansiktet (läs:visade det lite fint ) bara för att hon skulle se att jag är 18 ;).

Men iaf. Det blir inget firande av mig idag. Ingen som är hemma typ..
Daniel börjar skolan, mamma jobbar kväll, pappa är i uppsala på dagen och kommer hem i em men
sedan sticker han på träning med daniel och kommer hem vid 11, marcus jobbar.
Så vi fixar en stor fest på lördag ist :D kommer bli asnice!
Men marcus ska iaf bjuda mig på mat idag :) Resturand alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0