Måndag

Gillar verkligen inte måndag morgon ja eller.
Hatar när klockan ringer och man vet att det är en ny vecka.
Dock är den här veckan ganska enkel

Måndag; slutar kvart i tolv ist för kvart i 4.
Tisdag; börjar kvart i 1
Onsdag; börjar kvart i 1
Torsdag; slutar kvart i tol
Fredag; NP svenska skriva.

Alltså nationella igen då, men skriva denna gång och då kommer det gå bra !
kommer bli grymt besviken på mig själv om jag inte får VG,
så det ska vi satsa på, eller M kanske .. ?

Idag är det sånt där underbart väder ute igen,
förjävligt bara att min klass är så otroligt tråkigt och
drar för rullgardiner och gardinerna, så solen får man väl inte se.. ?
men ska sätta mig ute när jag kommer hem iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0