bye bye baby..

Ja, det kan ju inte alltid va roligt.
På lördag åker Lasse. Min prins. Världens bästa häst.
Det är jobbigt. Fruktansvärt jobbigt är det. Fast man vill 
inte visa det.  Han åker iallafall till Sigtuna ridklubb och 
Nathalie Adelborg ( hennes hemsida här ).
Det är en jättefin ridskola, ( absolut inte som tex. grs )
det är en dyrare med duktigt folk, jättefina hästar 
och en jättefin anläggning. Man kan säga att det är mer ett 
utbildnings center.. Och han kommer få det kanon bra !

Cicci har iallafall lovat att vi ska åka och hälsa på han. 
Det jobbigaste blir nog att säga hejdå. Hatar det. 
Ska rida på Tisdag, får se om jag gör det då.. 
men då kommer jag bara ångra mig ..
Jag åker ju bort på fredag så isf måste jag göra det då.. 
Vi får se.

Jaja, nu vet ni. Är det någon som vill ha hjälp med sin 
häst nån dag i veckan är det ju bara att höra av er.

Ska iaf få gå tillbaks till Idehälls och rida deras någon dag i veckan.
Men lite mer skadar ju liksom aldrig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du inte grs är en fin ridskola?

2010-04-25 @ 23:54:47
Postat av: mikkis

Det var inte så jag menade. Kände du hästen skulle du veta vad jag menar. På grs händer det saker hela tiden, tävlingar, mycket folk, barn, massa hästar. Och lasse skulle inte kunna vara på en sådan ridskola. Menade inte att det var en dålig.

2010-04-26 @ 10:57:40
Postat av: mikkis

och du.. kika in på deras hemsida så ser du själv att det är lite finare än grs.

2010-04-26 @ 16:26:26
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0