som sagt..

jag älskar dig mest !

ja, dåligt update i gen. förlåt :)
iaf, mamma o pappa är på cup med danne och
marcus har vart borta i typ söderhamn hela dagen o fiskat.
har varit helt världelöst tråkigt iaf. Tog en tur med lasse på förmiddagen,
och han va perfekt som vanligt. 

Jag försöker övertala mamma att skaffa en häst på foder, men hon vill inte ;/
jag som saknar det så otroligt mycket !  självklart är det perfekt med lasse nu också,
men det är klart att de är skillnad när man får en häst som man lär gå till varje dag och sådant,
och även om de är jobbigt ibland, så saaaaknaaaar ja de !!

men som sagt, det är mamma o pappa som bestämmer, och de lär ju inte hända nå
speciellt för mig inom hästvärlden den närmaste tiden.

här är en bild på luggen, den första hästen ja började rida hos idehäll.
red han ett bra tag innan han lära avlivas för ett benproblem.

här är lisa, en riktig bossig tjej :). red henne länge länge och hon va
min egna prinsessa .

zappo, världens mysigaste !

sen har vi ju dom bästa av dom alla !
LARCO. Han har en riktig egen personlighet, elak.
bits om man står för nära huvudet, sparkar om man är för nära baken.
men ändå så snäll och underbar ! man kan inte låta bli att älska han, 
låter sjukt, iknow ! haha, minns att man alltid lära ha ett spö med sig, 
vad man än gjorde med han (':. han är en kille jag verkligen saknar !

Där va några av dom underbara djuren genom mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0