IGÅNG !

nu ska, ska vi få den hära bloggen att rulla igång igen !

Det blev en paus under sommaren, hade verklingen ingen lust med den :)
Skolan har iaf börjat nu, gått en vecka exakt. Känns väl bra, man är ju ett 
år närmare studenten ;)

Underbart schema har jag också, börjar kvart i ett på måndag, ledig tisdag & börjar kvart i ett på torsdag :)
bara två heldagar alltså :)

Allting rullar på som vanligt och inget nytt har hänt :)
förutom att fjollan har kommit hem och jag har satt igång med ridningen igen.
Känns helt underbart !

Fyllt år har jag gjort också :) ett år närmare körkort (=.

Nu ska jag kila iväg och tvätta av mig sminket och sedan krypa ner i sängen
och mysa till lite tv.

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0