hemma !

Nu är jag hemma igen, eller kom för ca en timme sen :)
tog en tur på stan efter idrotten, hittade en sweet tröja, bh + 2 par trosor.

så ser den ut i fram, sen är den ner till under rumpan typ.  så passar asnice
till leggings eller jeans :) mumms !

vågade inte berätta för mamma att jag köpte mer trosor, då hade hon fått nå fel :'D
hon tycker jag köper trosor hela tiden (':, men hon kommer ju ändå läsa det här så ;)

bhn har ja på mig så den blir det ingen bild på :)


också skulle jag göra en baugett när jag kom hem, men så skärde jag mig i handen. gjorde 
ont som satan -.-

ikke skönt .

nu ska jag gå och tvätta lite :)
xoxo


Kommentarer
Postat av: Melinda kungeeeeeeen

varför blir dom så arga när vi köper underkläder för? :C pappa tkr inte om när jag gör de heller ahha :'D

2009-10-02 @ 13:10:41
URL: http://melinddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0