090916

godmorgon bloggen !

är hemma ifrån skolan idag, mår inge vidare.
kanske är det nöffnöff influensan som spökar ?
- nej det får vi verkligen inte hoppas !
men iaf, är as snorig och hostar som en tok + huvudvärk.
livet är inte lätt nu eller :)

Har legat i sängen hela morgonen och gosat med mina vovvar,
tänkte att ni skulle få se en bild på gullgrisarna men batteriet på kameran
dog när jag skulle lägga in dom så det kommer senare.

Igår hade jag skoj här hemma faktist ! Rev ner alla tapeter i hallen :D
Pappa , som är målare såg ut att få en hjärtattack när han kom hem, tror inte
att jag hade gjort det så super bra ;) ( han visste att jag skulle göra det , det va han som sa åt mig )
men iaf, nu är dom borta och nya väntar (: . kommer bli braaaa !

Sen blev det stallet och en långtur på lasse. Gick väl sådääär ... han va aspig och jag hade
vanligt tvådelat bett på han. Men det gick väl ok iaf :)

Nu sitter jag och kollar lite resor och sånt . jag vill ju åka utomlands med m nu i vinter,
men vet inte riktigt om jag har råd med det ? sedan planerar ju jag & c att åka till fjällen i vinter också
+ att jag och flickorna ska åka till teneriffa nästa höst :)

nu ska jag bädda ner mig i sängen igen . hörs sen !

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0