090709

Godmorgon !

Har sovmorgon idag till 12.45, underbart !
Har bara idrott då och idag är det löpning vid högskolan.
inte min starka sida, men man får ge gärnet bara :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog lungt.
imorgon är jag ledig, och det är underbart kan jag säga !
älskar mitt schema i år, eller iaf för den här perioden.

våran skola har ju schemat uppdelat i 4 olika. först har man ett ifrån
skolstarten till höstlovet, sen ett i från höstlovet till jul, ifrån jul till påsk,
påsk tills vi slutar. 

Så mitt schema för denna period är :

Måndag : ledig förmiddag, idrott eftermiddag.
Tisdag : Ledig hela dagen.
onsdag: heldag. 
torsdag: Ledig på förmiddagen
Fredag: heldag. 

Härligt va ? 

Nu ska jag ta och fixa mig lite sedan ta tolv bussen till stan o möta hannah.
Hörs efter skolan !

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0