träningsnarkoman

chacha. haha nej skoja :D
hej.
kom hem för ett tag sedan, har varit en riktig träningsdag idag.
först så blev det ett baspass med hannah kl. 10.30, sedan var det idrott
13.00, dock inget ansträngande. bedminton. men det va roligt iallafall.
Sedan så blev det en liten fika på tågstationen och efter det begav vi oss
till torget där vi träffade carro också gick vi på aerobics.

Det va faktist roligt, men fyfan vad svårt ! Tappade seriöst bort mig var o varanan sekund.
Blir nog några medelpass innan ja går på det där igen, min kordination med armar/ben/fötter/hopp+ snurr
är inte min grej ! hah.

nu ska ja hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner under täcket och njuta av att ja är ledig imårn.
underbart, eller hur ? :)

Kommentarer
Postat av: hannah f

men jo kom igen, jag var ju helt borta första aerobicspasset jag gick på i fredags, men nu gick det ju mkt bättre för mig, och det är samma grejer varje gång så det fastnar ju mer o mer i huvudet :) <3

2009-10-05 @ 21:13:23
URL: http://intealls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0