Torsag

orkade inte blogga nått igår, va på tok för trött !
Var i järvsö hela dagen igår, eller järvzoo rättare sagt (:
Var där med marcus mamma, hans syrra och kusin.
Det var trevligt.

Tog tåget som gick 08.03, så man va ju ganska död när 
jag gick upp 06.10. hihi.

Det blev en massa bilder som jag lägger upp sen, det är väl mest på
djur, men bättre än inget.. right  ?

iaf. Nu håller jag på och städa rummet, kan ju behövas ibland det med.
Sen ska jag ut och rida, och det är så härligt att det är fint väder ute idag med !
Dom senaste gångerna jag har ridit har det regnat eller vart helt dåligt. 

ska ut med anna idag, förmodligen skulle hon köra mysse med emma men då 
rider jag efter, men .. jag har ingen aning hur lasse är med vagnar, haha :D
vi får väl se (=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0