Tips !!

nu är det så här att : imorgon är det 1 måndad kvar tills jag och marcus 
firar våran två årsdag .
och vi har bestämt att vi inte ska hålla på och köpa grejer åt
varandra då utan vi ska hitta på någonting, kanske typ
åka iväg någonstans. 
så jag behöver lite hjälp , t.ex: 

¤ vad kan vi hitta på ?
¤ vad ska man inte hitta på ?

¤ jag kommer säker vilja köpa nått åt han, men vad ?

och att gå på bio och typ äta känns så uttjatande, + att 
marcus hatar det. 

Ge mig alla era tips . puss från m&m (:


( det kanske blir skolan för mig imårn med, om jag inte får 
nå feber ikväll, justnu är det på gränsen.. )


Kommentarer
Postat av: Anonym

t.e.x

ät en mysig middag någonstans,

sen vidare till fjärran ,det finns speciella kvällar då man kan spa:a , och man badar när det är mörkt ute fast inne självklart och det är ljus upptända os.v det finns sånna kvällar :).

2009-10-20 @ 19:47:14
Postat av: amanda

kryssing! =)

2009-10-21 @ 20:06:51
URL: http://aoestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0