tacos

Nu har jag nyss ätit tacos med mamma. asgott !
helt proppmätt nu.
Halsen blir bara värre, gör så sjukt ont  !
hursomhelst så hade jag haft feber 1v igår
och jag har det fortfarande så vi ska ringa
hälsocentralen imårn. 

Men när mamma ringde dit då när jag va som värst så fick
hon bara till svar - " vi tar bara prov på personer som är så dålig
att dom måste läggas in på sjukhus. "

-aha ? vad är det för svar ?
på Strömsbro HC är det bara massa suriga 
gamla kärringar och gubbar som inte tror på en. 

nu glömmer vi det där . :)
just nu sitter jag och lyssnar på takida, lovely !
funderar på att gå och ta en dusch snart och sedan krypa ner
under täcket och vänta på min prins . <3
in på farmville måste jag med.. hihi
alla verkligen verkar hata det , är det bara jag som älskar det ?
Förut så var ja alltid inne på pet society. Undra hur det stackars
pet:et mår. hahaha vågar inte gå in och kika för då får jag
väl skuldkänslor. 

- nej nu ska göra nått annat :)
ha en bra kväll ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0