provdag

sovmorgon till kvart i 1 idag, underbart !
sedan är det prov i ellära, kommer väl att gå sådär tror jag. 

Sen så blir det hem och tvätta och packa lite.
åker till stugan imårn em, ska bli skönt !
men först så ska ja till alborgen med it-tjejerna.
kommer bli askalas :D Jag har varit där en gång
tidigare, och då var det i 6:an , så jag kan ju inte direkt säga
att jag har nå större minne av det, bara att de va roligt :)
sen så kommer pappsen o hämtar mig därute vid 4 så åker 
vi på engång. :)

juste.. igår var ja, carro o hannah på medelpass!
askul kan ja säga, men förjävla jobbigt :)

har försökt planerat nästa veckas träning lite;

måndag: antingen aerobics1 eller medel
Tisdag: Core
onsdag: medel eller ingenting
Torsdag: gym
Fredag: bas ( 07.00 )


också lär jag ju läggatill att det antagligen blir ridning någondag och gym.
nu ska jag städa och plugga lite, var tänkt att ja skulle åka med 11 bussen, me det orkar ja
nog inte (:  puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0