Lördag

Har varit lite dålig uppd. nu, iknow !
igår var iaf jag o marcus på bio, bröllopsfotografen
och den va bra, rekomenderar den ! :)

Efter den kom hans pappa och hämtade oss också
åkte vi hem till han och myste :)
iloveu bby <3

Vaknade rättså tidigt, såklart !
iaf, gick upp coh käkade frulle och sånt
sen la ja mig med marcus ett tag till tills jag gick
hem och bytte om och över till stallet. 
Red till hille och klättrade med anna och mysse
och han va verkligen kanon duktig idag !
Världens mysigaste prins . <3

Nu sitter jag här, mamma och pappa kom hem för ett 
tag sedan, dom har varit på dannes match, dom vann !
och danne höll nollan, han är duktig han ((: .

Marcus är hos simon nu tror jag .. eller nånstans . 
Ska iaf sova hos han inatt, också ska hans syrra med 
mig till stallet imårn och hjälpa mig med lite stalltjäns och sånt.

Sen ska jag rida med anna också. 
Tror lasse tycker det är kul med sällskap (:


lite halvdålig bild, men söt :D

vi tog en liten promenad efter klättringen :)

HAN ÄR BÄST <3

Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

Är det din häst ? :) väldigt fin såfall :) Kramar Denise

2009-11-01 @ 15:33:37
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0