hemma igen !

Så ja, nu är jag tillbaks igen efter en härlig helg.
har haft kanon väder , vilket va bra !


FREDAG: först var det skola i ca 1h 30 min. då var det engelska och vi kollade på film 
så det va skönt att man inte missade så mycket. :) Sen lunch med it-tjejerna och sedan resa
till Alborgen. Det var roligt, men man va helt slut på slutet när man inte klarade banorna och sådant. hah
pappa kom och hämtade mig vid kvart i 4 därute och sedan åkte vi hem och hämta min väska + mamma och danne o marcus och sen åkte vi till stugan. kom upp vid halv 6 typ. Gjorde mat och tog de lungt på kvällen bara (=.

LÖRDAG: Var först till A&H ( albert & herbert, typ som ove jansson ) och köpte massa småsaker, det är ett måste för mig när jag är där ! (= alla har börjat tröttna, men inte jag . kommer aldrig göra det heller. punkt slut.
Sen så åkte vi en hel del 4-hjuling och plockade svamp, jag och marcus hittade typ en halv konsum påse på ca 10 min :d hihi. 

SÖNDAG: packade ihop och åkte hem. Började regna när vi kom hem och de va tråkigt. Sedan ringde cissi och undrad om ja ville rida med bella, så slängde på mig kläderna och gick över dit (=. När vi red iväg så regnade det ingenting , så vi tänkte att vi tar den långa rundan, när vi kommer halvvägs så öppnar sig hela himlen. fyfan vad kallt de va. Var helt dyngsur när vi kom hem :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0