Godmorgon

Vaknade av att solljuset sken in i rummet imårse,
äntligen , tänkte jag , en fin dag.
men ikke, försvann lika fort och nu är det mulet igen..

ska ringa hannah om ett tag och kolla när hon har lunch
också sla jag åka till rusta och handla lite smågrejer,
shampoo och sånt :D

sen ikväll blir det gym, ska bli asskönt !
Var ett tag sen nu, eftersom att jag låg sjuk i
två veckor. Hade tänkt att jag skulle gå på ett 
core eller bas pass före, men det har jag nog inte orken 
för, med tanke på att det inte ha blivit så mycket träna den 
senaste tiden. 

tänkte bara visa lite vilka grejer jag köpte igår ;

den är mycket rosare i verkligheten !

 

den fast vit.

 

också en svart topp som jag inte hittade på /:
nej, nu ska jag klä på mig . puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0