Godmorgon

Idag är det en skitdag !
mår sämre idag, mycker sämre. 
kan inte svälja och har svårt och andas, hostar som en tok
och lungorna gör asont. Det är inge roligt längre :(

Igår mådde ja lite bättre på kvällen, så tänkte att ja kanske kunde 
gå till skolan på fredag, men det kunde ju jag bara drömma om !

Marcus o Danne va snäll igår iaf, dom åkte in och hyrde filmer till mig.
puss på dom !  vi kollade på en igår kväll, sen ska ja kolla på en idag med.


Förästen : var det någon som hade lust att fixa ny bloggdesign till mig ?
har fått lite småsvar, men ingen riktigt. Men om ni vill så gör så här:
Skriv i en kommentar i det här inlägget eller till min mail. 
[email protected]    puss !

Redan fixat, jag skickar bilder till dig sen melinda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0