Första dagen..

.. på höstlovet ! grymt skönt (:

Har varit i stan med mamma, danne o sebbe idag.
köpte en ny sportbh, mascara och en topp.
sen åkte jag hem till marcus, hans syrra hade tagit
hål i öronen och va jätte stolt och ville visa mig :) 

Vart kvar där ett tag och spelade lite spel med henne,
sen begav jag mig hemåt och har inte direkt gjort nått 
vettigt.  

kommit efter med träningen har jag gjort också, 
det blev så när jag blev sjuk.
men har iaf lagt upp för den här veckan, ska försöka hålla det 
så bra som möjligt ;

Tisdag ; Gym ca 90 min
Onsdag ; medel pass f&s 60 min
Torsdag; medel pass f&s 60 min
Fredag ; medel pass f&s 60 min
lördag ; rida
söndag ; rida

får se om det blir nått enkelt pass på nån 
av riddagarna, typ ki balans eller bas :)

Hur mycket och ofta brukar ni träna och vad tränar
ni hels isf ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0