Blog awards

någon godmorgon är det inte för mig..
vaknade upp med halsont, igen !
Det som faktist hade försvunnit +att ja har  feber..
Det vill helt enkelt inte ge sig på mig . :)

Var ju blogg awards igår med..
och foki vann årets blogg ! tyckte ja va asbra :)
så här såg det iaf ut :

Årets nykomling: Foki

Årets manliga blogg: Calle Schulman

Årets kaxigaste:
Kissie

Årets fashionista: Lisaplace

Årets mest originella: Foki

Årets foto/design: Nevniarien

Årets blogginspiratör: Blondinbella

Årets videoblogg: Moogi

Årets bveteran: Stina Lee

Årets kändisblogg: Magdalena Graaf

Guldpennan: Sanna Lundell

Årets bloggstar: Linda Hallberg

Årets blogg : Foki

nästa lördag sänts programmet på tv400 :)


 

idag vet ja inte riktigt vad ja ska göra ,
eller rättare sagt: 
- jag kan inte göra så mycket .

Blir ingen skola imårn iaf.
har bara idrott på måndag eftermiddagar
så jaa..
sen tisdag är vi ledig också får vi väl se hur jag mår till på onsdag igen.
ska nog iaf plugga lite idag, jag måste verkligen göra det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0