2 okt

God morgon, eller god förmiddag ?
skit samma :)

iaf, fredag idag och vi är lediga. underbart ! sov väl till tio ungefär innan jag fick
sms av hannah där det stod ; VAKNA VAKNA VAKNA !!   

varför de ? svarar jag och sedan får jag tillbaka; din mamma sa att jag skulle väcka dig:D haha.  
inge roligt tycker ja :(
kom iaf upp och tog en promenad med mamma när hon får ett samtal av pappa att danne, min lillebror
har brutit 3 fingrar på höger hand. han har sådan otur den stackarn. Han, pappa, farfar , henke o jimmy 
är nämligen ute på 4-hjulings tur, dom skulle åka till våran stuga i hälsingland och när det där hände var
dom mitt ute i skogen. Nu sitter iaf pappa och danne på sjukhuset i bollnäs så får se hur det blir. 

igår var det ju iaf träning igen, först ett bas pass på 60 min och sedan gym i ca 60 min
Var ju ganska trött när jag kom hem :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0