13okt

Sjuk idag med.. 
Vaknade med feber imårse och har börjat fått en hemsk hosta.
Är asjobbigt . Nu har jag tagit två tabletter, men tempen visar på 37,3..
vet inte riktigt om det är feber eller inte, men lite iaf. normalt ligger jag på mellan
36,4-36,8. 

Ser ni hur blek jag är . usch !


iaf, träna vill ja göra också, snart en vecka sen !
Jag saknar det.  Blir väl troligen till helgen eller nästa vecka.

Hade Lasse idag med, skulle rida med praktikanerna, men lära säga ifrån.
Trodde igår att det skulle gå , men nää.
ingen ide liksom.

Nu kommer nog mamma hem snart, skönt !
Hatar att va ensam när jag är sjuk, då vill jag

alltid ha nån som tycker synd om mig :)
- nu kom hon !   pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0