Torsdag

Är helt slut nu, man märker att det är skillnad på att vara ute i arbetslivet och ta 
hant om kunder hela dagarna, än att sitta framför datorn i ett snuskit klassrum 
som lukar svett hela dagarna. 

Är verkligen inte ett dugg peppad på att gå tillbaks till skolan på måndag..
usch. Men börjar veckan med sovmorgon till 1 iaf :)
Idag har det varit hyffsat lungt i butiken, så fixade klart nere på tapetavdelningen
sen hjälpte jag karin med ett av båsen. 

Och gud var jag längtar till lördag nu !
Har kommit på världens present som jag ska köpa till marcus imårn :D
Dock blir det lite tvåårs present / julklapp för den är inte billig -.-
men men :) är lite nyfiken på vad han har köpt till mig med ;)


här är typ den första bilden som togs på mig och marcus, 
några dagar innan vi blev tillsammans, så ungefär två årsen . 
Hahah ignor på mig :)

<3


Här är den första bilden som tog på oss tillsammans :)
mina kinder ser uppblåsta ut :'D

 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så du ska till skolan på lördag du? ;)

2009-11-20 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0